19 Ekim 2013 Cumartesi

Bayram Öncesi #1


Merhabalar,


Bu gün cuma Eskişehir’e doğru yola çıkıyorum şu anda yoldayım biraz önce Tunatan’da mola verdik. Koskocaman balkabaklarını sergilemişler hemen durup fotoğraf çektim J


Biri 250 kg diğeri 500 kg’luk balkabaklarını ilk kez gördüm insan gerçek olduklarına inanamıyor, gittik elledim vallahada gerçekler J




Yolculuk 4.5 saat sürdü şimdi terminale giriyoruz. Anneciğime kavuştum o benim her şeyim babamı da özledim oda benim her şeyim J ama anneler başkadır ne yalan söyleyeyim...

Bayramdan birkaç gün önce geldim ve geldiğim gibi de diş hekimine gittim, annem benim için önceden randevu almıştı, İstanbul’da gittiğim doktor ne yazık ki dolgumu iyi yapmamıştı burada tekrar açıldı ve dolduruldu ertesi günde yine gittim bu seferde üst tarafta minik bir dolgu daha yapıldı… Hiç sevmem diş yaptırmayı, nedense alt çenem daha zor uyuşuyor her defasında 2.bir iğne yapılıyor zaten korkarım iğneden bir de 2 kez yapıldı mı ! Amaaan neyse işte sonuçta annem yanımda hiç acı hissetmedim J

Cuma ve cumartesi benim için çarşıda gezmeyle sonrada soluğu dişçide bulmakla geçti yarın pazar bakalım bizi neler bekliyor…

(Yazıları geçen hafta ES ES'deyken yazdım ancak şimdi İstanbul'dan yayınlayabiliyorum)

Sevgiler, Hazel.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie