30 Ekim 2013 Çarşamba

Dumanlı Göz Makyajım / My Smokey Look

Merhaba,

Bugün sizlere dumanlı göz makyajımı göstermek istedim. Bu makyajı neredeyse hemen hemen her gün yapıyorum.

Hello,

Today I will talk you through my smokey look.  I wear this look almost everyday. 



Göze bir baz uygulayarak başlıyoruz.
1.      Start by applying primer to a clean eye.

Açık renkli bir baz renk uyguluyoruz.
2.      Apply a light base colour. 

Daha sonra birkaç ton koyu bir farı gözün dış kenarına ‘<’ şeklinde uyguluyoruz.
3.      Then apply a darker shade in the crease of your eye and create a ‘<’ shape on the outer edge of your eye to open it up. 

Likit yada jel eyelinerı uyguluyoruz.
4.      Apply a liquid or gel liner to your top lash line.

Alt kirpik diplerine siyah (yada farklı bir renk) kalem uyguluyoruz.
5. Apply a black (or another color) pencil onto your lower lash line.

Rimeli üst ve alt kirpiklere uyguluyoruz.
6. Apply mascara to top and bottom lashes.

Göz pınarlarına ışıltılı bir far uygulayarak gözü daha açık ve aydınlık gösteriyoruz
7. Apply a tab of your shimmery base colour on the inside of your eye socket, to open your eyes up and to brighten them!

Bu makyajı yapmaya alışık olduğum için benim sadece 5 dakikamı alıyor. Ama özel bir gün için hazırlanıyorsam daha farklı renkler ve şekillerle makyajımı zenginleştiriyorum.
This look takes me 5 minutes as I’m so used to doing it, but when I’m going out for special day I like to add more different shades and colours to build the look up.

En sevdiğiniz allık ve rujla makyajı bitirin. Benim bu makyajda kullandıklarım Pastel ve Essence 09 wear berries.
Finish with your favourite blusher and a sweep of lipstick.  Here I used Pastel  blush and Essence 09 wear berries.




Konuyla ilgili yorum ve önerilerinizi bekliyorum.
Sevgiler, Hazel.

Waiting for your comments and suggestions about this post.

Love, Hazel.

15 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. :) Teşekkür elimden geldiğinde yapmaya çalıştım

      Sil
  2. çok çok guzel omus canımm gözlerının guzellıgı yeter hıc makyaj yapmasandaa :) masallahhh öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  3. Bir harika olmuş süper ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelsin canım bebek gibi olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı olmuş canım :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. o gozlere ne yakishmaz.bence gozlerin makyaji daha guzel gosteriyor.

    YanıtlaSil
  7. Vayy ingilizcede yazmışsın süper ! çok iyi,güzel olmuş

    ^^-.-^^

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş hazelcim :) gözlere de maşallah

    YanıtlaSil
  9. kızın kendisi güzel anam makyaj napsın :))

    YanıtlaSil
  10. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim dumanlı göz makyajı denilince hep siyah gri falan gelir siz neler yapıyorsunuz :) resimde çok belli değil ama ben açık ve koyu mor kullandım :)

    YanıtlaSil
  11. Makyaja gerek yok ki zaten çok güzelsin:)

    YanıtlaSil
  12. beautiful!! love it!

    www.thestylebender.com

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie