16 Kasım 2013 Cumartesi

Sinema Keyfimiz # 1-2

Merhabalar,

Instegramdan takip edenleriniz varsa bilirler biz eşimle film izlemeye bayılıyoruz özellikle hafta sonları hava da gezilecek gibi değilse yaptığımız tek bir şey var film izlemek J Sinemaya gitmeyi de seviyoruz ancak bu kadar çok filmi izlemek için sinemaya gidersek tüm maaşımızı bırakırız malum biletler öyle uygun değil hele bir de mısırdı, kolaydı vs derken tek film bize en az 50-60 TL’ye geleceğinden evde izlemeyi tercih ediyoruz… 

Bu yazıda son haftalarda neler izledik onlardan bahsetmek istedim içinde sizin de izledikleriniz vardır muhakkak yada en azından izlemek için sebep olmuş olurum.

Filmler çok olunca sizleri de sıkmamak adına yazımı kısımlara ayırdım umarım hoşuna gider. .. Haydi başlayalım..
Öncelikle aşk filmlerinden hiç hoşlanmam sadece bir adet favorim var oda Kasımda Aşk Başkadır onu da sadece 1 kere izledim favorim olan filmleri 1 den fazla izlemeyi sevmiyorum bende böyle tuhafım işte … o yüzden filmler genellikle bilim kurgu, polisiye, gerilim, savaş, tarih içerikli …



Evde uzanıp film izlemek gibi yok, yardımcılarımız da bunlar, birde üşenmezsem kestane yapıyorum J


Konu bilim kurgu olunca Star Trek hayranı olmayan yoktur sanırım.. sizi bilmem ama ben kesinlikle bayılıyorum..
J.J. Abrams ve Damon Lindelof’un yapımcılığı üstlendiği bilim kurgu, aksiyon, macera türlerine ev sahipliği yapan 132 dk’lık müthiş bir senaryo.


Fragmanı izlemek isteyenler için TIK TIK
Görsel buradan alınmıştır.


Zachary Quinto
’yu zaten yıllar önce izlediğim Hero adlı diziden beri beğeniyorum Spock rolüne de cuk oturmuş sizce de öyle değil mi?



Görsel buradan alınmıştır.

********************************************************************************
Evet, diğer bir film ise daha önce şurada yazısını yazdığım Brad Pitt ‘in başrolünü oynadığı Dünya Savaşı Z / World War Z.

Görsel buradan alınmıştır.

Brad Pitt ve  Ian Bryce yapımcılığı üstlendiği bilim aksiyon, dram, korku türlerine ev sahipliği yapan 113 dk’lık sürükleyici bir öykü ile karşı karşıyayız.

Zombi denilince aklımıza yavaş yavaş hareket eden insanlar gelir işte bu filmde bu önyargıyı kırıyoruz çünkü onlar sizden bile hızlılar !! Bu filmler ileride başımıza çok iş açacak gibi  zaten ilaçlar hastalıklar hep bu hayal gücü hızla oksijen tüketenlerden meydana gelmiyor mu?? Zombiii beeeeahhhh J


Biz  bu filmleri severek izledik, siz neler yaptınız bakalım ?
Önerileriniz varsa muhakkak yazın umarım izlemediğim müthiş filmler vardır J Hadi hadi üşenmeyin, bekliyorum…

Sevgiler, Hazel


1 yorum :

  1. Dünya Savaşı Z yi bende izlemiştim çok beğenmiştim gerçekten güzeldi:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie