12 Kasım 2013 Salı

Suna Dumankaya’dan Ten Rengini Açan Doğal Maske

Merhaba,

Şu an işte sıkıntıdan patlamak üzereyim saat 17:16 mesai bitimine daha çooook var. Biraz internette takılmaktan bir şey olmaz dedim açtım vallaaa J Takip edilip edilmediğimizi bilmiyorum ancak takip ediliyorsa da firma bunu belirtmek zorunda ki bana da bir şey söyleyen olmadı J Neeeeyse …

Suna Dumankaya’nın şu maskesine denk geldim sizlerle de paylaşmak istedim



Görsel buradan alınmıştır.


200 gram kaynar suyun içine bir çorba kaşığı ıhlamur atın. Ihlamuru çay gibi demleyip süzdükten sonra içine bir tatlı kaşığı saf limon suyu ve bir elmanın suyunu katın. Bu karışımı her akşam cildinize sürün ve yıkanmadan yatın. Kullanmadığınız zamanlarda soğuk bir yerde saklayın ve beş günde bir tazesini hazırlayın. Bu formülü en az bir ay uygulayın (Kaynak)

Her yaz bronzlaşacağım diye güneş altında yatmaktan bir hal olurum sonra da önümüzde yıl yanmak istemiyorum derim ama hep aynı hikaye… Bunda sonra çok fazla güneşlenmeyeceğim bakalım sözümü tutabilecek miyim?
Bu formül özellikle yüzdeki lekelere uygulanabilir diye düşünüyorum siz ne dersiniz ?

Sevgiler, Hazel


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie