12 Aralık 2013 Perşembe

Yeni Bir Mim / En Sevdiklerim

Merhabalar,

Çoğunuzun yakından takip ettiği daphnezamani.blogspot.com sahibesi beni de mimledi.
Hadi kendisinin bloğuna ışınlanalım bakalım en sevdikleri nelermiş? 
Mimleri seviyorum çünkü birbirimizi daha iyi tanımamıza yardımcı oluyor.  Bakalım bu mimde bizi hangi sorular bekliyor?

1-En sevdiğin renk?
Ben soluk renk insanıyım cıvıl cıvıl renkler bana göre değil tabi ki bir istisnam var oda kan/şarap kırmızısı içimde bir vampirle yaşıyorum sanırım J
Vampir demişken şu sıralar aklıma gelen tek kişi var Jonathan Rhys Meyers namı değer Dracula Ayrıca The Tudors’un başrol oyuncusudur yakın zamanda bir post hazırlayacağım.
Kendisi İrlanda’lı bir oyuncudur.
 İrlanda yazım için tık tık
Görsel buradan alınmıştır.




2-En sevdiğin çiçek ?

Hercai menekşeyi (Viola tricolor) çok severim, narin bir çiçektir, ayrıca çiçeklerin dilinde alçak gönüllülük demektir.

Görsel buradan alınmıştır.

3-En sevdiğin yemek/sebze/içecek ?

Ben az pişmiş yemekleri severim, sebze olsun et olsun fark etmez.
En sevdiğim yiyecek kesinlikle sushi, sebzelerden brokoli 
Sushi yazım için  Tık Tık
Alkol kullanan biri olarak tüm alkollü içecekleri severim ama genel anlamda kahveyi çok severim.

Görsel buradan alınmıştır.


4-En sevdiğin yerli/yabancı şarkı ?

Yerli için aklıma gelen yok yabancı olarak  Enigma ve Loreena McKennitt'tüm müzikleri hepsi benim bebeklerim J


Loreena McKennitt
Görsel buradan alınmıştır.

Enigma'da muhteşem ötesi Gravity of Love dinlemek isterseniz sizin için aşağıya ekliyorum.




5-En sevdiğin komedyen ?

Cem Yılmaz evet çok klişe ama hem zekasını hem de esprilerini beğeniyorum.
Görsel buradan alınmıştır.

6-En sevdiğin kız/erkek ismi ?


Kız olarak Ela ve Duru, erkek içinse açıkçası düşünmedim  kız çocuğum olsun istiyorum o yüzden ona yoğunlaştım gerçi sağlıklı olsun ad bulunur elbet J

7-En sevdiğin kitap?

Küçükken okuyup etkilendiğim, Erich von Däniken’den Tanrıların Arabaları. Birkaç önce tekrar okumak için D&R’dan sipariş vermiştim stok olarak göründüğü halde sevkiyat aşamasında bulamadılar en iyisi bizzat gidip almak.

Görsel buradan alınmıştır.

8-En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu ?

Şu aralar taktığım tek kişi var o da Jonathan Rhys Meyers J
Görsel buradan alınmıştır.

9-En sevdiğin yerli /yabancı film ?

Yerli film Öğretmen
Köyünden büyükşehire tayini çıkan başarılı bir öğretmenin geçim sıkıntısı ve büyükşehire alışabilme konusunda çektiği sıkıntıları ve sonunda yaşadığı geçim sıkıntısından ötürü aklını kaybetmesini konu almaktadır. Kemal Sunal’ın diğer filmlerinden oldukça farklı ve siz ağlatan bir hikayesi vardır.

Görsel buradan alınmıştır.


Yabancı film: Kasımda Aşk Başkadır
Charlize Theron ve Keanu Reeves'in başrollerini paylaştığı bir romantik-dramadır. 
Sevdiğim tek romantik filmde budur zaten :)
Görsel buradan alınmıştır.

Filmin muhteşem müziğini bilmeyen yoktur ama yine dinleyelim, hemde filmi kısaca tanıyalım...

10-En sevdiğin yerli/yabancı dizi ?
Şu sıralar Yalan Dünya’yı izliyorum ama izlemediğim zamanlarda var aman aman izlemezsem uyuyamam demiyorum.

Yabancı diziler için aşkım başka ama 2005 yılından beri hiç bir bölümünü kaçırmadan izlediğim Supernatural
Canlarım Dean ve Sam ikisi de benim bebeklerim J
Görsel buradan alınmıştır.

En sevdiğim çekim aralarından biri :)



11-En sevdiğin yerli/yabancı şehir ?
Tabiî ki de memleketim Eskişehir.
Daha önce ki Eskişehir yazılarım için;
Eskişehir Turu - Şehir Merkezi 1 için tık tık
Eskişehir Turu - Şehir Merkezi 2 için tık tık
Eskişehir Turu - Şehir Merkezi 3 için tık tık
Eskişehir Turu - Şehir Merkezi 4 için tık tık
Eskişehir Turu - Şehir Merkezi 5 için tık tık 
Görsel buradan alınmıştır.
Yurtdışına henüz çıkmadığım için favorim yok ama gitmek istediğim bir çok yer var umarım önümüzde ki yıl görme fırsatı yakalarım.
12-En sevdiğin gazete / gazeteci ?
Cumhuriyet gazetesi yazarı Cüneyt Arcayürek ve Mine G. Kırıkkanat iki yazarda birbirinden değerli. Sizlerinde okumasını tavsiye ederim.
Tuncay Özkan’da kanıtsız yere içeri alınmamışken pazar günleri ailecek izlediğimiz Politika Durağı vardı. Cüneyt Arcayürek’le yaptıkları bu muhteşem programı unutmak imkansız. 
Görsel buradan alınmıştır

13- En sevdiğin mevsim /gün /ay ?
Ben sonbahar insanıyım. Karanlık, sisli puslu günleri çok severim sanırım bir önceki yaşamımda Orta Çağda’da falan yaşıyordum J

Sonbahar mimi için tık tık
Cumartesi ama temizlik yapmadığım cumartesiler L
Aylardan Aralık nedensiz …

14-En sevdiğin kıyafet/kıyafet tamamlayıcı/takı ?
Benim metal alerjim var o yüzden imitasyon takı takamıyorum. Çok fazla aksesuarı da kendime yakıştırmıyorum en sevdiklerim saç bantları ve şu sıralar meşhur olan her parmağa takılan yüzükler var ya onlardan ama başkalarında hele bir de güzel elleri varsa ooooh J

Parabenli & Alüminyumlu Kozmetik Ürünleri ve Metal Alerjisi yazım için tık tık 

15-En sevdiğin makyaj malzemesi /bakım ürünü ?
Rimelsiz çıkmam abi J

16- En sevdiğin çizgi karakter?
En sevdiğim çizgi film Jetgiller, karakteri bulamadım L
Görsel buradan alınmıştır.


17-En sevdiğin anı?
Kardeşim yok ama olsaydı en sevdiğim anı onun doğduğu zaman olurdu her halde, ben tek çocuğum eşimde tek çocuk… bazen düşünüyorum da ileride yalnız kalacağım.. neyse ağlamak istemiyorum bu konuyu es geçelim J
Yaşadığım her günüm için Allah’a şükürler olsun favorim yok her gün sevdiklerimle beraber sağlıklı ve mutlu olduğum sürece en güzel zamanlarım...

18-En sevdiğin özelliğin?
Ama insanları dinlemekten keyif alırım, çok konuşmayı sevmem

19-En sevdiğin his ?
 Uyku J Mutluluk tabiî ki

20-En sevdiğin canlı?
 Tüm canlıları severim hiç ayırt etmem 

Mim yapmak isteyen herkese gelsin.
Umarım bu mimle beni daha yakından tanıma fırsatınız olmuştur.
Bir sonraki postta görüşmek üzere,

Sevgiler, Hazel

9 yorum :

  1. Dracula benimde favorim bu sıralar
    Dean ve sam bi harikalar zaten

    YanıtlaSil
  2. Hercai menekşe ne kadar güzelmiş.Resimde daha bir güzel duruyorlar. :)
    Ayrıca sende bendensin Hazelcim,bende hiç erkek ismi düşünmem,hep kız ismi düşündüm şu yaşıma kadar. :))

    YanıtlaSil
  3. @palatosun Dizi güzel başladı umarım en az 3-4 sezon sürer :)

    YanıtlaSil
  4. @Tek Aşk A* Çok güzeller kokuları çok yok sadece ama olmasa da olur :) Kız düşünüyorum hep ama fallarda hep erkek çıkıyor hayırlısı artık :)

    YanıtlaSil
  5. Yaptığın için teşekkürler canım ahhh o uyku yokmu bende düşkünümdür:) supernatural ilk bölüm izledim ama devam edemedim sanırım ben kaldım izlemeyen sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ilk bölümlerde hep aynı sıkıntı alışıncaya kadar ki süre :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie