17 Ocak 2014 Cuma

Yılbası Aksamı Ne Yaptık ?

Merhaba,

Yeni yılda ne yapsak nerelere gitsek diye bir çok yer araştırdık ama fiyatlar bu yıl nedense baya bir yüksekti bizde arkadaşlarda buluşmaya karar verdik.
Toplamda 10 kişi olunca aldıklarımıza kişi başı 40 TL’ye denk geldi evin rahatlığı da ayrıca ekstra oldu. 

Akşam eğlencesinden önce ofiste bu gün (31 Aralık) saat 15.00’de küçük bir parti düzenledik pastamızı Yasemin Hanım yapmıştı muzlu ve çilekliydi en çok şeker hamurlu olan kısımlarından yedim hatta 2 dilim yedim J

Saat 16.30’da paydos dedik keşke her gün böyle olsa dimi :)
ofis partisi


2014 milli piyangotabu

yeni yıl hediye paketi, içki paketişeker hamurlu pasta




Yeni yıla muhteşem boğaz ve İstanbul manzarası karşısında  arkadaşlarımızla beraber girdik, bol geyikli biraz da romantik olması amaçlı karanlık ve sonlara doğru  bol geri sayım geyikli videom yayında izlemek isterseniz
TIK TIK 
*Bu arada Blog deposu için oylamaya katılmadıysanız geç değil TIK TIK
Yarışma ismim: hazioz 

Bu arada milli piyangoda sonu 9 la bitene 100 TL çıktı eşimin şansına almıştım çeyrek olduğundan 1/4’ü nü kazandık yani bilet parasını çıkardık J

Siz bilet almış mıydınız çıkan bişiler var mı?
Yeni yılda neredeydiniz nasıl geçti yorumlarınızı bekliyorum :)

Hepinize güzel bir yıl diliyorum tekrar görüşmek üzere;
Sevgiler
Hazel

5 yorum :

  1. Bizde bilet paralarını çıkardık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Zararsız kapattınız yani iyi olmuş

      Sil
  2. Çok tatlı olmuş pasta. :)
    Evde kutlamak bazen daha hoş oluyor.
    Bizde bilet parasını çıkarttık. :)

    YanıtlaSil
  3. hihi çok tatlıymış.
    muz ve çilekli miii bayılırım.
    istiklalde galatasarayın önünde girdim.
    bilet almıyom hiç.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) istiklalde yılbaşı cesaret işi walla ama eğlencelidir

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie