14 Şubat 2014 Cuma

Sinema Keyfimiz #10

Merhabalar,

Bu filmi geçen haftalarda izlemiştik kitaplarını okuduğum için hayal gücümün yarattığı dünyayı bir anda yıkan filmlerden oldu ama olumsuz anlamda değil ben seviyorum bu seriyi J

1990 doğumlu Jennifer Lawrence’ın başrolü oynadığı serinin ikinci filmi olan The Hunger Games: Catching Fire hafta sonu keyifle izleyeceğiniz yapımlardan.

Oyuncularımız serinin ilk filminden çok da farklı değiller kısaca bakarsak;
hunger games oyuncu
Görsel buradan derlenmiştir.




Aksiyon, bilim kurgu ve dram öğelerini içeren bu filmin yönetmen koltuğunda ki isim FrancisLawrence kendisini Constantine, I’m Legand filmlerinden duymuş olabilirsiniz.

Görsel googledan alınmıştır.

Filmle ilgili olarak hatta genel anlamda aşk filmlerinden hoşlanmayan biri olarak bilim kurgunun içine aşk girdimi tüylerim diken diken oluyor ağız tadıyla bir aksiyon yaşanamıyor çok sinir oluyorum. Bun filmde de aşk ne yapıp ediyor filmin içine giriyor sevenler için güzel ama benim için olumsuzluk…

Hala izlemediyseniz fragmanıyla baş başa bırakıyorum….


Bu arada Sevgili Jennifer’i çok güzel bulduğumu söylemeden edemeyeceğim kendisini  “Lord of the Rings”  tarzı yapımlarda görmek istediğim bir oyuncu J





1 yorum :

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie