4 Mart 2014 Salı

Göz Kırpan Kuş





Görsel buradan alınmıştır.

Hava oldukça soğuk bir gündü, ağaçların yaprakları sanki üstlerinde koskoca bir dev onlara soğuk soğuk üflüyormuş gibi sallanıyordu… Pencerenin kenarından içeriğe giren soğuk bile insanı üşütmeye yeterdi. Rüzgarın sesi fısıltı gibi duyuluyordu uzaktan…
Durumları olanlar doğal gazlarını açmışlar, olmayanlar ise birbirlerine yaklaşıp battaniye altında ısınıyorlar, sokakta olanlar ise….
Dışarı bakıyorum kömür isi gökyüzünü siyah pastel boyayla boyamış gibi karanlık… Ayı yıldızları görmek mümkün değil hepsi saklanmış…
Akşamın karanlığında pencerenin orda bir tıkırtı, küçük bir kuş gelmiş biraz önce koyduğum ekmek kırıntılarını yemekle meşgul.. Perdenin arkasından ben ona bakıyorum o bana biraz korkak… Son kırıntıyı da alıp son bir kez bana göz kırpıp yuvasına uçuyor… 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie