21 Mart 2014 Cuma

Sinema Keyfimiz # 17-18

Merhabalar,

Sinema keyfimiz bitmek bilmiyor. Bu gün anlatacağım filmleri uzun süre önce izlemiştim. Ancak oldukça başarılı yapımlar eğer hala izlemediyseniz bir şans tanıyın. 

Bu arada bu hafta annem burada yorumlara geç cevap gelirse şimdiden özür dilerim …

Kaptan Philips, Ölümcül Oyuncaklar Kemikler Şehri



Kaptan Philips | Captain Phillips

Film gerçek bir hikayeye dayanıyor hatırlarsınız 2009 yılında ABD gemisi Somali yakınlarında kaçırılmıştı.. Büyük Güç ABD” tabiî ki bu kahramanlığını film yaptı klasik başka ne beklenebilir …
Kaptan Philips dvd
Görsel buradan alınmıştır. 

Tom Hanks’de rolünü başarıyla oynamış tabiî ki (gerçi biraz kilo mu almış ne formundan düşmüş gördüm) 
Kaptan Philips cast, Kaptan Philips oyuncu
Görsel buradan alınmıştır. 

Film gerçek hikayeden kurgulanınca sonunu iyi biliyorsunuz. Ancak itiraf etmek gerekir gayet başarılı her dakikası sanki hiçbir şeyi bilmiyormuş gibi şimdi ne olacak, eee şimdi peki ya şimdi diyorsunuz en azından ben öyle dedim J

Kaptan Philips somalili korsanlar
Görsel buradan alınmıştır. 

Evet Amerikan propagandası diye buna derler! Hatırlar mısınız bizimde bir gemimiz kaçırılmış aylarca haber alınmamıştı ?!
*Bu arada filmin konusunu uzun uzun anlatmaya gerek duymadım 4 korsan bir gemiyi kaçırır ve ABD ordusu olaya el koyar, teröristler yakalanır mutlu son :)


______________________________________________________________

Günün ikinci filmi ise benim için hmmmm cıks olmadılardan L

Ölümcül Oyuncaklar Kemikler Şehri |Mortal Instruments City Of Bones 


Şimdiiiii evet vampirli, doğa üstü yaratıklı film dizi ne varsa hepsini çok severim ama bu film olmamış bence L eğer Sevgili Jonahtan oynamasaymış (ki bu filmde performansını sevmedim) izlemezdim… Jony Jony Jonyyy sende böyle yaparsan J

mortal instruments city of bones
Görsel buradan alınmıştır.

Bence yaş ortalaması 17 altı için gayet güzel J Yaaaa  ne bileyim olmamış vampir ve kurt adamsız film yapılamıyor mu? Ama izlenmeyecek kadar kötü değil biz bunu bile beceremeyiz ama çok şey beklemeyin… 

Mortal Instruments City Of Bones  oyuncu

Game of Thrones hayranları bilirler Lena Headey’li de azcık rol almış. 

Söylemeden geçmeyeyim filmi sevmedim ama 2.si duyuruldu bu seferkinin ismi The Mortal Instruments  City of Ashes  umarım ilkinden daha orijinal olur ve Jony’ciğime daha çok rol verirler J


jonathan-rhys-meyers-mortal-instruments

Klasik iyiler ve kötüler arasında ki savaş bu filmi de uzun uzun anlatmaya gerek duymadım, fragmanı aşağıda şimdiden bol seyirler dilerim.


Bunda önce ki beyaz perde yazılarım için tık tık J
Siz bu filmleri izlediniz mi, beğendiniz mi?
En sevdiğiniz film ya da oyuncular kimler yorum bırakırsanız sevinirim J

8 yorum :

  1. İlk filmde ABD kendini haklı göstermiştir aslında Somali dünyanın en en en yoksul ülkesi :(
    bu zavallıları Amerika işgal etmek için bin türlü oyun oynuyor , evet korsanlık yapıyorlar çünkü açlıktan ve
    iç savaştan sonra ne yapacaklarını şaşırmışlar..:( korsanlık yapmaları ABD nin işine geliyor bakın bunlar ne kötü! biz size demokrasi özgürlük getireceğiz! her zamanki hikaye..

    http://tascilarm.blogcu.com/afrika-ve-somali/10935580

    http://dunyagerceklerim.blogspot.com.tr/2013/07/cevik-birin-somalide-actg-yara.html

    diğer filmlerin de konularını okudum, ilginç hepsi ama korku olanları tek başıma izleyemem herhalde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ABD maşallah her yere özgürlük getiriyor zaten ! Ancak şu konuda tebrik etmek lazım adamlar işlerini iyi yapıyorlar bizim nice zaferlerimizi var hiç biri için doğru düzgün bir yapımımız yok ... Diğer film korku değil aslında izleyebilirsiniz ama dediğim gibi 17 yaşlar için falan daha uygun onlar pek meraklı böyle şeylere :) linklere muhakkak bakacağım :)

      Sil
  2. hımmm. ikisini de izlemediim :)

    YanıtlaSil
  3. ilk film güzeldi gerçekten, beğenmiştim. Canım seni mimledim, bir uğra bloguma öptüm:)
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/2014/03/canm-mor-rimel-beni-mimlemis-ben-de.html

    YanıtlaSil
  4. ikisini de izledim, Captain Phillips i gerçekten severek izledim, bazı yerlerinde çok kızdım nası olur diye, bazı yerlerinde heyecandan ayıramadım gözümü tvden...
    TMICOB ise hakikaten zaman kaybı, izlediğim en saçma filmlerden diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TMICOB evet kötüydü cidden ama keşke bizde bu kadarını yapabilsek :)

      Sil
  5. Captain Phillips'i izlemiştim, film baştan sona soluksuz izletiyor kendisini gerçek hikaye olması da cabası, sonu da mutlu son (mu acaba) demek geliyor içimden, Amerikan propagandası vs olması konusunda da aynı şeyi düşünüyorum ama yine de izlettiriyor mu kendisini evet! :)
    Bu arada anneciğinle beraber güzelce zaman geçirin hasret giderin inşallah :)
    Selamlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamlar propaganda nasıl yapılır çok iyi biliyorlar ...Teşekkür ederiz zaman hızla akıp geçiyor 1 hafta bitti bile :((

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie