21 Nisan 2014 Pazartesi

Duvar Çerçeve Dekorasyonu

Bu aralar yine dekorasyonla kafayı bozdum özellikle duvarla ilgili olanlarla… Yeni takıntım çerçeveler J Benim gibi fotoğraf meraklısı olan birinin evinde neden sadece 3 tane çerçeve var bilmiyorum… En kısa sürede Ozan’sız IKEA’ya gidip 10-15 tane çerçeve almam gerekiyor J

duvar çerçeve dekorasyonu
Görsel buradan alınmıştır.



Aşağıda netten beğendiğim birkaç model var. 



*Görseller Google'dan alıntıdır

İlk işim oturma odasından başlamak oldu sonra yatak odası, ara hol ( ki mutfak ve küçük tuvalet için yakında tadilat başlıyor), sonra da bebek odası J (henüz yok ama düşünüyoruz)
ozan ölçü alırken

Yukarıda oturma odamızda Ozan’ın çocukken yapmış olduğu yapbozu görüyorsunuz. Atmaya kıyamadı bizde çerçevelettik ancak evin dekorasyonuna hiç uygun değil yakında başına bir iş gelebilir :) anladınız siz onu ^.^

hazırlık evresi

Bu çantadan nefret ediyorum kocaman içi ıvır zıvır dolu bir kere tam kapanmamış elime aldığım gibi içindekiler fora cinnetlik an anlayacağınız ama Ozan doğal olarak çok seviyor hatta içi çok boşmuş ona göre !

malzeme çantası

Çerçevelerin şimdilik bazıları boş bazılarında ikimizin fotoğrafları var, içlerine daha net olarak neler koyacağımız belli değil, birkaç tane güzel kedicik ve çiçek resmi bastırmayı düşünüyorum ....

duvar çerçeve dizayn

Duvar dekorasyonu için neler düşünüyorsunuz, şöyle olsa daha mı iyi olurdu diyorsanız önerilerinizi bekliyorum.

*Bu arada bugün sevgili makyajayenibaslayankiz bloğunun sahibesi Ezgi’nin bloğunda saat 15.00'de misafir yazarım oraya da ışınlanıp yazımı okursanız çok sevinirim J


*Sayfanın sol tarafında küçük bir anket var katılırsanız çok mutlu olurum ^.^

16 yorum :

  1. Me güzel amlatmışsın ya :)
    Bende ev dekorasyon ürünlerini çok seviyorum :)
    Çerçevedeki puzzle güzel aslında :))
    O çanta her evde var herhalde :))
    Geliyorum hemen yazını okumaya öpüyorum çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Nefret ediyorum çocuğun bir tek bu çantası var evde koyacak yer bulamadım, benim zibilyon tane çantam ne güzel her yere sığıyor :))
      Yazım saat 15.00 de yayınlanacakmış düzelttim hemencik :) yazmayı unutmuşum, şimdiden çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Göremeyince tahmin ettim daha sonra yayınlanacağını ;)
      Ama bizim çantalarımız daha önemli :P

      Sil
  2. çerçeveler dekorasyonun olmazsa olmaz bir parçası ben de çok severim, söylediğin çantaya baktım da, erkekler bu tür çantaları severler biz kadınlar nefret ederiz aynen katılıyorum:) kolay gelsin Hazel'ciğim, saat 3'te oradayım:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Sığdıramadın benim bitanecik eşyamı" diyor oda valla sığmadı koca eve :)) Sevmeyiz demi ama :)))
      Şimdiden çok teşekkür ettim :)

      Sil
  3. puzzle yapip cerceveletmek gercekten keyifli bir hobi birtane diye basladik ev arkadasimla 5 oldu, duvarlar doldu :) cerceveletemedigimiz bir iki tanr de hala duruyor.. yaparken surekli ortada durdugu icin de her gelenin gidenin bir katkisi var ki ayni zamanda guzel bir hatira :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten eğlenceli :) bazen stresli hatta ^.^ 8-9 ay önce bir puzzle daha aldık dış çerçevesini yaptık salonda masada duruyordu sonra yapmadık baya toz oldu hep üstü bir cinnet geçirdim bozdum :(( çok pişmanın tekrar başlamak istiyorum :))

      Sil
  4. Çok güzel olmuş kuzum, odanızın renklerine uygun pastel tonlarda çiçek desenleri de koyabilirsin. Bizimde yapılmayı bekleyen bir puzzleımız var ama bakalım ne zaman darlanmadan oturacağız başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dedim Ozan'a bak çiçek böcek koyalım diye :)) Sanırım dediğin gibi pastel çiçek desene koyacağız :)
      Ahhh ahhh şimdiki aklım olsa evi bambaşka dekore ederdim evlilik hazırlıklarında herkes her şeye karışıyor biliyorsun ^.^

      Sil
  5. Minik bir casuslukla çocukluk yapbozu iç odalardan birine almalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihiii hiiii benim aklımda daha kötü bir senaryo vardı ama bu daha iyi olacak :))

      Sil
  6. Çok güzell olmuş bayılırım çerçevelere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler bu aralar dekorasyona taktım çok fena ^.^

      Sil
  7. Çocuklar küçük, sorunları büyük. Onları çocuk kabul etmeyenler var . Gelin olurken, çalışırken. Sıkça yazmakta da bu yüzden fayda var. Hazel, ne iyi etmişin bu konuya yer vermişin. Çocuklar gibi bir güzelliği açmadan koparılan goncalara dönüştürmemek için bu değinmelere çok ihtiyaç var.

    Sevgi ve Hüdaydalı selamlarımla,

    A.Yasemin ya da Acemi Demirci:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemizde çocuklar o kadar istismar ediliyor ki gözlerimi kapatıp görmedim deyemiyorum...

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie