20 Haziran 2014 Cuma

Falling Skies 4. Sezon Başladı

Sinema yada diziseverlere kocaman bir merhaba ^.^
Birkaç haftadır nedendir bilinmez film izleyemez oldum asabım bozuk J Ama dizilerimi izlemeye devam ediyorum, çoğu sezon finali yaptı ama biri 50 milyon yıl aradan sonra 4.sezona başladı !!
Daha önce de söylediğim gibi bilim kurgu-fantastik-korku-gerilim oldu mu ben o diziyi izlerim içine ara sıra giren aşk meşk konuları olmasa tadından yenmez benim için ama napalım “AŞK” işte içine koymazlarsa olmuyor bir türlü L


Neyse hemen dizime geçiyorum ve karşınızda Falling Skies
Konusunu bilmeyenler için şöyle; Uzaylı istilasının ardından sağ kalanların bir araya gelmesini ve istilacılara karşı verdikleri yaşam mücadelelerini anlatıyor.
Birde önemli bir hatırlatma dizinin yapımcıları arasında Steven Spielberg’de var. 

Falling Skies
Görsel buradan alındı

Şimdi sezon arası çok uzun olunca dün akşam ki ilk bölümde noluyaa yaa  oldum !! Konudan kopuk, abuk sabuk bir bölümdü, nerde kalmıştık ne oldu, bunlar şimdi nerede, Espheni’nin beyin yıkama kampı ve dokunulmaz bahçe nereden çıktı … aklımda deli sorular J
"Espheni kim ola ki" diyenler için işte karşınızda balık kafa Espheni kötü istilacı ırkın babası :)
Espheni
Görsel buradan alındı

Dizinin ilk bölümlerinde bu dizinin devamı olmaz diyebilirsiniz ama bakın 4 sezon oldu devam ediyor J Ben bu dizi ve diğer dizileri dizimag’dan izliyordum ancak kapatıldı artık yabancıdiziizle1.com’dan izliyorum yakında kapanması muhtemel L

falling skies
Görsel buradan alındı

Ve artık youtube yasağı kalktığından şükür video ekleyebiliyorum. 
İşte sizler için Falling Skies 4.sezon tanıtım videosu  J

Bu diziyi izleyenler varsa yorumlarını merak ediyorum, mesela en sevdiği karakter yada nefret ettiği, ulan orda böyle mi yapılır falan dediği anlar vs J ne olursa artık..

Tekrar görüşmek üzere ^.^

6 yorum :

  1. Şu aralar deli gibi "Vikings" izliyorum ama senin dizi zevkine çok güveniyorum.
    Vikings bittikten sonra hemen Falling Skies'a başlamayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vikings çok güzel adamlar nasıl çekiyor tebrik ediyorum bende severek izliyorum bu aralar pek bakamadım yanlız iş güç :)
      F.S. Güzel süper mi süper değil ama ben severek izliyorum umarım beğenirsin :**

      Sil
  2. BEN ÇOCUKLAR NEDENİYLE TELEVİZYON İZLEYENİYORUM AMA ÇOK MERAK EDİYORUM BUNU

    YanıtlaSil
  3. Aa ben bunu bilmiyordum izleyeyim o zaman :)
    Dizimag tam dizinin ortasındayken kapatılmıştı uzun süre yasını tuttum :D
    Teşekkür ederim boncuk gözlüm önerin için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizimag çok iyiydi ne güzel sıralamıştım dizileri son haberler, dizide çalan müzikler falan her şeye ne güzel bakabiliyordum :(( ama yabancıdizile 'de güzel en azından izleyebiliyoruz :))

      Sil
    2. Evet yaok düzenliydi hangi bölümde kaldığımız belliydi hep şimdi öyle mi ;(
      Kapanmadığı sürece burdayızartık ;)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie