12 Temmuz 2014 Cumartesi

Domates Tohumlarım Çatladı Patladı Filiz Oldular

Sıkıcı bir cumartesiden merhaba,

Sizi bilmem ama bugün İstanbul beni boğdu resmen, bir baş zonklamasıdır gitmedi … hava çok sıcak bütün gün evde klimanın altında oturunca insan daha kötü oluyor…
Bende evde aylak aylak durdum ama sizler için domates tohumu dikim videomu editledim… umarım izlerken keyif alırsınız J


Daha önce domates tohumu yazımı okumayanlar tıklasınlar ^.^

Görüntü kalitesini ayarlardan HD olarak ayarlamayı unutmayın


16 yorum :

  1. Boncuk gözlüüm açmışlar :)
    Biraz uğraştın ama değdi :)
    Ellerinize sağlık :)
    Kocaman öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  2. Videoyu sonuna kadar izledim. O saksılar iyi mahsul verir. Yigeceginiz zamanda paylaşın bekliyoruz. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı saksılarda biberlerim de var onlar çok büyüdü, inşallah domateslerim de olur :)

      Sil
  3. Cumartesiler hep lanettir zaten, sevmem kendilerini :)) Çok eğlenceli olmuş, inşallah emeğin karşılığı bol organikli gıda olur :)))

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık canım darısı yemeye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah ablacım daha çok bekleyeceğiz gibi ama bakalım :)

      Sil
  5. Video çok eğlenceli olmuş :)
    Ayrıca dikim esnasında o tohumlar zor cıkar dedim ama tebrik ederim hepsi filizlenmiş. Artık bir kaç ay sonra da yersiniz afiyetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her tohumdan çıktı neredeyse iş yerinde ki arkadaşıma ve kayınpederime bile verdim her yer domates oldu :))

      Sil
  6. Ben mini mini cherry domateslerimi yedim bile
    Hatta bir de ufak biberciklerim var ki görsen bayılırsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa afiyet olsun canım :)) ne güzel bunlar olursa bir daha ki sefere cherry de yaparım :)
      benimde acı biberlerim var daha çiçek verdiler yakında biberleri de yeriz :)

      Sil
  7. Darısı ilk mahsulleri almaya diyelim Hazelcim sevindim bu arada baş ağrın geçmiştir umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah o günleri dört gözle bekliyorum Meltem :) Her gün işten eve gidince ilk işim gidip balkona bakmak acaba çiçek açtı mı acaba rüzgardan bir şey oldu mu :)) bebeklerim onlar benim :))
      baş ağrım geçti çok şükür unutmayıp sorduğun için teşekkür ederim ^.^

      Sil
  8. çok güzel ama :) Ben de dikmek istiyorum ama koyucak alanım hiç yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki sadece bir saksılık yer bulabilirsiniz :) hazır çıkmış bir fidan bulmanız gerekecek ama çünkü gördüğünüz gibi bir paketten onlarca çıktı nereye dağıtacağımı bilemedim :))

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie