8 Temmuz 2014 Salı

Günlük Hayattan Kesitler #7 | Giyim Alışverişi

Haftanın 2. gününden merhaba,

Bu yazıyı pazartesi yazdım ancak birden işler yığıldı yayınlamaya fırsat bulamadım :( IG’da gösterdiğim ayakkabı alışverişimi buradan da paylaşmak istedim.

Aslında geçen hafta ve önceki haftalarda (alışveriş festivalinden dolayı) hem kendime hem de eşime iş yerinde giyebileceğimiz birkaç parça şey daha aldık ama onları fotoğraflamayı unuttum o yüzden ilerleyen günlerde unutmazsan gösteririm.

Geçen yılda pek bir modaydı ama bir türlü ben istediğim tarzda bir şeyler bulamamıştım ki Pazar günü Optimum AVM’ye gittik ve sonunda Yeşil’de aradığımı buldum.

Alışverişe geçmeden önce kayınvalidemlerin eski komşunun çocuğu Berke vardı hatırlarsanız şurada bahsetmiştim heeh işte Berke artık ilkokul 3. sınıfa geçti bizde ona karne hediyesi Fenerbahçe forması almaya gittik. Gezip dolaşırken de bende kendime ayakkabılarımı aldım. Biliyorsunuz Forever New'de %50 indirim vardı oraya da girmeden yapamazdım .. evet çok güzel şeyler vardı baya bir parça beğendim ama alamadım çünkü neredeyse hepsi özürlüydü :( siz bir şeyler aldınız mı aldıysanız orasına burasına dikkat edin !

Gezdik dolaştık, niyetli olmadığımız içinde en yakın Starbucks’a attık kendimizi. Sonra karşımızda duran reklam panosuyla foto çektik  J
En sonunda da kalabalık avm’den kendimizi dışarı atabildik ve eve gelip güzelce dinlendik.

İşte aldığım ayakkabı ( 39,00 TL) ve günümüzden birkaç kare J

yeşil ayakkabı markası, bez ayakkabı

optimum outlet world cup 2014

Optimum AVM Starbucks

Optimum AVM Starbucks

Görüşmek üzere
Mutlu kalın J

21 yorum :

  1. ay çok tatlısınız,ayakkabılarına ba-yıl-dım. güle güle giy:)
    berke de çok şekermiş:)
    sevgiler hazel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demi çok şekerler bende gördüğüm an cama yapıştım ben bunu istiyorum diye :))

      Sil
  2. sabah benim paylaşdığım bir posta yavaş şehirler gibi demişsin ya, bende bu postu okuyunca herşey ne kadar hızlı dedim...istanbul a gelince alışveriş merkezlerine giremiyorum bile, soluksuz kalıyorum, hazelciğim ayakkabıların çok güzel, ama en çok ta siz güzelsiniz. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'dan nefret ediyorum keyfini çıkarmadıktan sonra İstanbul'da oturmuşum peeeh :((
      artık her yer avm 500 m arayla yapılıyorlar görseniz iyice betonlaştı yağmur yağınca toprak kokmuyor :(

      Sil
  3. Boncuk gözlüm yine mi çok güzel olmuşsun sen :)
    Günlük hayattan kesitlerini çok seviyorum ben ama :)
    Bu arada ayakkabın hayırlı olsun güle güle giy :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen güzel görüyorsun canım benim :)) çok teşekkürler cimcimee ^.^

      Sil
  4. Ayakkabını çok sevdim.
    Bu sene de çok moda biliyorsun.
    Renkleri de beşiktaşlı olduğumdan mıdır nedir hemen çarptı beni hehehhehe
    Güzel günlerde kullan, bol bol gezip dolaşarak eskit :)

    *Bonus saçlı olsan hoş olacakmışş yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu sene de moda bayaa herkeste var :)
      Bende ne kadar FB'li olsamda kardeş takımı BJK Renklerini severim :)
      Bonus kafayla pek de komik olurdum ama heee :))

      Sil
  5. Güle güle giy canım güzelmiş ayakkabılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler her rengi vardı bakın derim

      Sil
  6. Berke de bizim gibi FB li demek forması çok yakışmış .
    Ayrıca ayakkabılara da bayıldım bu tarz ayakkabıları çok severim bu yaz bol bol kullanırım herhalde sende iyi günlerde giyin Hazelcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabikiii Meltem ablası bizde herkes FB'li dir zaten :))
      Bu yaz çiçekli böcekli bişiler bulursam belki bir çift daha alabilirim, öpüyoruuuuum ^.^

      Sil
  7. ayakkabılar çok güzel ama <3 güle güle giyin canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler bende ilk kez bir bez ayakkabıyı sevdim

      Sil
  8. Ayakkabılarını güle güle giy kuzum... :) Çok harikalar :*

    YanıtlaSil
  9. Güle güle giy canım yazın bez ayakkabılar en rahatı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım benim :) rahatmışlar gerçekten çok bez ayakkabı insanı değilim ama bunları sevdim ^.^

      Sil
  10. Ayakkabıların çok cici güle güle giy:)Yaşasın FENERBAHÇE:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie