4 Eylül 2014 Perşembe

Gülümseyin Çekiyorum!

"Gülümseyin Çekiyorum."

Bundan 2 sene önce bu cümle duymak istemediğim, beni fotoğraf çekilmekten uzaklaştıran bir cümle haline gelmişti. Evet, fotoğraflara gülümsüyordum ama herkes gibi dişlerimi gösterip "peyniiirr" diyerek değil. Artık diş macunumu buldum ve gerçek gülüşümü özgürce sergiliyorum.
Gülüşünüzü özgürce sergilemek için çürüklerle savaşan ve diş eti sağlığını korumaya yardımcı olan diş macunları kullanmak çok önemli. Sağlıklı dişlere kavuşmak için günlük diş bakımınıza özen göstermeli ve diş hekimlerinin önerdiği diş macunlarını kullanmalısınız. Ben Sensodyne True White kullanıyorum ve Instagram'da #gerçekgülüş hashtagiyle eğlenceli #halfie'lerimi paylaşmaya bayılıyorum.

Son zamanlarda keşfettiğim Sensodyne True White, birçoğunuz gibi benim de kahve ve çay tutkum yüzünden kaybetmeye başladığım dişlerimin gerçek beyazlığına beni yeniden kavuşturdu. Gülümsememi gölgeleyen diş lekelerinden kurtulmamı sağlarken, özgürce gülümsememi bana yeniden hediye etti. Siz de Sensodyne True White sayesinde dişlerinizin sağlıklı gülümseyişini günden güne keyifle izleyebilirsiniz. Ayrıca dişleriniz hassas bir yapıya sahipse güvenle kullanabilir ve dişlerinizi nasıl rahatlattığını deneyimleyebilirsiniz. Aşındırıcı özelliği yüksek olan diş macunları ile dişlerinizi fırçalamanın dişlerinizdeki hassas bölgelere zarar verdiğini unutmayın. Bilmenizde fayda var; Sensodyne True White, birçok günlük beyazlatıcı diş macununa göre 10 kat daha az aşındırıcı etki gösteriyor ve diş lekelerinin yeniden oluşumunu engelliyor.

Sensodyne True White nefesi rahatlatıp, çürüklerle savaşır ve diş eti sağlığını korumaya yardımcı olur.

Sağlıklı dişlerle yarınlara gülümseyerek bakmanız dileğiyle!

İçerik: guzellikdolabi.com
Bir boomads advertorial içeriğidir.

3 yorum :

  1. sensodyn kullanıyordum ama true White denememiştim tavsiye için teşekkürler beyaz dişli güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazı reklam yazısı ama daha önce kullandığım için tavsiye edebilirim :)) gerçi artık almıyorum, içeriği daha temiz ürünler kullanmaya çalışıyorum :)

      Sil
    2. Dişimde diş eti çekilmesi var. Doktorum sensodyn kullanmamı istedi. Onu kullanıyordum ama true White denemedim.
      Tavsiye için teşekkürler.

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie