26 Kasım 2014 Çarşamba

1 Günlük Ağva Gezimiz


Evlenip İstanbul’a geldiğimden beri hadi Ağva’ya gidelim hadi Ağva’ya gidelim Ağva’ya gidelim diyeee diye bir hal olmuştum J Sonunda canım eşim cumartesi gecesi hadi yarın Ağva’ya götüreyim seni dedi. Hemen en yakın arkadaşımızı da aradık dedik yarın sabah 9.30 da bizde ol Ağva’ya gidiyoruuuuuuz J


1 Günlük Ağva Gezimiz için sabah kalktık, hava oldukça soğuk ve yağışlıydı ama kimse bizi durduramaz zaten arkadaş da zile basmış bulundu çocuk taaaa  Kurtköy’den sabahın köründe bize geldi yok hava soğuk vazgeçtik diyemezdik ya J Giyindiğimiz gibi atladık arabaya ve Ağva’ya doğru yola çıktık….
ağva gezimiz hazioz, agvagreenline.com


Giderken de dağ yoluna girmişiz, o gün de şans o yolda Ralli varmış ya haberimiz yok, onca insanın içinden geçtik tek bir Allah’ın kulu hooop arkadaş nereye bu yoldan geçemezsiniz yarış var demedi. Hatta biz sorduk abi yol açık mı diye açık abim bir şey yok dedi görevlilerden biri J Pes doğrusu !! 

ağva gezimiz hazioz, agvagreenline.com
Yol kenarlarında çeşitli aralıklarla devrilmiş araçlar, sağlık görevlileri koşturup duruyor !! Biz de yanlarından izleye izleye geçiyoruz. Bizim geçtiğimiz zaman aralığında meğerse mola verilmiş yoksa karşıdan bilmem kaç km/h hızla gelen Ralli arabasıyla kafa kafaya girecekmişiz !!! İşte bir iş yapmışlar ne güvenlik önlemi alınmış ne bişi ….

Biraz heyecan biraz açlık biraz da yolun kıvrımlı oluşundan midem allak bullak oldu tabi, hemen dere kenarında Ağva Greenline Guest Houseı gözümüze kestirdik ve içeri daldık.
Sonrasını size fotoğraflar anlatsın. Hadi ben kaçtım J

ağva gezimiz hazioz, agvagreenline.com

ağva gezimiz hazioz, agvagreenline.com

ağva gezimiz hazioz, agvagreenline.com

ağva gezimiz hazioz, agvagreenline.com

ağva gezimiz hazioz, agvagreenline.com

ağva gezimiz hazioz, agvagreenline.com

ağva gezimiz hazioz, agvagreenline.com

Not: Kişi başı kahvaltı 35 TL
Kahvaltı içeriği: Yeşil ve siyah zeytin, bal, kaymak, reçel, tereyağı, salam, kaşar, peynir, domates, salatalık, menemen yada yumurta çeşitleri, poğaça, ekmek, çay, türk kahvesi. (Hatırladığım kadarıyla)

28 yorum :

  1. hazel özlemiştim seni, hem seni , hem ağvayı gördüm....hep mutlu kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yorum çok teşekkür ederim yorum bırakamasamda blogunuzu okuyorum sık sık :)

      Sil
  2. oh ne iyi yapmışsınız:) soğuk da olsa güzel olmuştur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yaptık demi :)) evde pazar depresyonu yaşayacağımıza gittik gezdik :)

      Sil
  3. çok güzel bi gezi olmuş canım ben de çok merak ediyorum ağvayı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraya girmeden de girdik iyice gezdik zaten çok küçükmüş her yerde pansiyon, motel :)
      hava da soğuk olunca yada pazar günü olmasından dolayı çoğu yer kapalıydı deniz kenarında bir çay bile içemedik :))

      Sil
  4. Sizinki de delilik :) Agvayi hep dizilerde gorurdum. Soyledikleri kadar varmis guzel gorunuyor. Zaman bulup bi delilik edip gitmek lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiihiii evet biraz delilik yaptık :))
      Küçük ama güzel şirin bir yermiş :)

      Sil
  5. Çok mu güzel : )
    Maşallah size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel güzel :) gitmediysen mutlaka git :)

      Sil
    2. Bakılacak gidilecek, eğlenilecek insta seçeneğiyle paylaşılacaktır :)
      Sayende elbette :)

      Sil
  6. Ne güzel yer, ama yazın gidin be Hazel'ciğim bu soğukta tadı çıkmaz bence siz Müjde teyzenizi dinleyin yazın bir daha gidin:)))
    konukevine de bayıldım, çok şirin masallardaki gibi, yalnız dere çamurlu mu akıyor? Pırıl pırıl değil üzüldüm oraları da
    mı kirlettik lan? Tüh! :( kalpler içindeki fotolar harika, maşallah:) Allah hep böyle mutlu etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazın tabi daha bir güzel olur ama evde canımız sıkıldı, ertesi gün pazartesi olunca hadi dedik depresifliği üzerimizden atalım :)
      Dediğin gibi ablacım dere çamurlu ama sadece dere değil denizin kıyıdan en az 50 metresi de çamurlu (:

      Sil
  7. hazel,komik ama ben de yıllardır derim eş'e götür beni,o der tamam,ama burnumuzun dibi yere daha kısmet olmadı,gidemedim.söyler misin şekerim kahvaltı güzel mi,yoksa kutu peynir,kutu reçel vs mi takılıyorlar,
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısmet olmadı desene :)) inşallah zaman bulursunuz ben sevdim ;) peynirler falan kocamandı, ama reçel kaymak falan küçücüktü balın da tadı kötüydü aslında 35 tl için çok etse etse 20 tl eder :) ama klasik işte dışarda kahvaltı :(

      Sil
  8. baya güzele benziyor ben de sevgili beyle gitmek istiyorum ama yaza kadar cesaret edemem.Bu soğukta siz iyi gitmişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam sevgiliyle gidilecek yer zaten çoğunluk gençlerdi :)
      bizimki delilik güzel hava da gitmedik popomuz dondu :)

      Sil
  9. Geziniz için çok sevindim fakat tedbirsizlik yine canımı çok sıktı işte bu kadar basit insan hayatı büyük geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da aslında çok güzel yerler var ama işte trafiğe girmek zorunda kalıyorsun :(
      Dediğin gibi hemde ne tedbirsizlik yani orada ralli arabasıyla kafa kafaya girmekten başka çare yok bunun hesabını kim verecekti peki Allah korudu resmen !

      Sil
  10. Oh süper olmuş bu gezi. Bende hiç gitmedim. Ama fotoğrafları görünce biran içindeymişim gibi geldi. :) afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim oraya gidersen harika fikirlerle dönersin yaratıcılığına yaratıcılık kadar :)

      Sil
  11. Kalpli resimleriniz çok tatlı olmuş :)
    biz de eşimle 4-5 yıl önce sanırım gitmiştik. kalmıştık da.. çok romantik oluyor Ağva :)
    inşallah artık oğlumuzla gideriz..
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekerken abuk subuk hareketler yapmasan olmazdı :))
      İnşallah çocuklar için de çok güzel olur :)

      Sil
  12. Güzel bir gün olmuş.Özellikle iç mekan çok hoş duruyor.

    YanıtlaSil
  13. Ben de aynı moddayım "Ağva'ya gitsek ya, Ağva!ya gitsek ya" diye:)
    İyi yapmışsınız;)

    YanıtlaSil
  14. nasıl güzel ya ben de burayı ve abantı hep görmek istemişimdir:) sevgiler esraningezegeni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir sonbahar günü. Kahvaltı burada en lüks yerde bile yirmi lira, pahalı geldi bana ama tadını çıkarmışsınız ne güzel.

    YanıtlaSil
  16. Bir Ağva bir de Avşa durur durur söylerim henüz kısmet olmadı bize de. Bebiyle gideriz artık :') Havanın soğuk olması ayrı bir güzellik katmış bence, siz de çok güzel görünüyorsunuz Hazelcan maşallah

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie