4 Şubat 2015 Çarşamba

Günlük Hayattan Kesitler #18 | Defacto Hamile Pantolonu | Baby&You | Kanaviçe Dergisi | Starbuck's Mocha Kahve


İstanbul’dan kocaman merhabalar!

Hafta sonu burada hava yazdan kalma gibiydi. Bizde kendimizi dışarı attık. Ümraniye Meydan AVM’ye gittik açık olduğundan kapalı alana da sıkışmamış olduk. Amacımız hem güzel havanın tadını çıkarmak hemde bana hamiş pantolonu almaktı. Defacto’da zaten bir iki model bulmuştum ama almak için biraz daha göbiş belli olsun diyordum. Eee  artık zamanı gelmiş. Aldıklarımı fiyatlarıyla aşağıda yazıyor olacağım.

Buraya gelmişken D&R’a girmeden olmazdı. Kapıdan girince Ozan’la mitoz bölünme ile ikiye ayrıldık o oyunların olduğu kısma bende dergilerin olduğu bölüme yöneldik.
kanaviçe dergisi hazioz

Baby&You ve Kanaviçe dergilerimi aldım. Böyle şeyler alınca çok mutlu oluyorum nedense siz de benim gibi misiniz?

Sonrasında ne zamandır Starbucks’tan kahve içmiyoruz hadi bir değişiklik yapalım dedik, ben kafeinsiz Mocha aldım Ozan’da sıcak çikolata… Sonrasında dayanamayıp kanaviçe dergisini açtım. İçinde zorlar da var mesela aşağıdaki tablo! ben şimdilik minikcan için olan desenlerle ilgileniyorum. Bu minik civcivler bir sonraki projem bu olacak bu sefer yastık olarak işlemek istiyorum J

baby and you ocan cekirdek ailenin maceraları

Çekirdek ailenin maceralarında baby&you dergisi Ocak sayısına yer verdim. Okumayanlar tıklasın..

Eve gelince de hemen Baby&You dergisine daldım tabiî ki. Aslında bu sadece bebek dergisi değil içinde büyük çocuklarınız içinde edineceğiniz bir sürü bilgi yer alıyor.
Bizim günümüz böyle geçti, soğuk havalardan sonra biraz nefes aldığımı hissettim o kadar enerji dolmuşum ki eve gelince giysi dolabımı baştan aşağı düzenledim. Şimdilik bana olmayan kıyafetleri ayırdım, nevresim, giysi vs tam 4 makine çamaşır yıkadım J Bazıları çabuk kurudu ütüledim bile J

Bir an önce bahar gelsin J

Hepiniz mutlu kalın, öpüldünüüüüzz :***


19 yorum :

  1. civcivler nerede göremedim canım..
    uzun zamandır ev işlerine karışmıyordum ama bu hafta bi ucundan başlamam lazım :( ütü vs. demek benim de enerji dolmam lazımki yapayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraya koymamışım :) istersen mail atarım ama :))

      Sil
    2. ayy canım unuttum akşam misafirliğe gittik bu akşam göndericem kusura bakma :(

      Sil
  2. Vay vay vay büyük iş yapmışsın ya ben şu halimle tembelliğin zirvesindeyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. napiiim oturunca ev kendi kendine temizlenmiyor ki :((( iş başa düşüyor :)

      Sil
  3. Güzel bir hafta sonu geçirmişsin.Hep böyleaktiviteli, enerji dolu hafta sonları dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hava güzel olsun kendimizi dışarı atalım diye bakıyoruz :))
      soğuk günleri de severim ama daraldım artık :)

      Sil
  4. Bebek için hazırlık yapmak tüm anne adaylarına tatlı bir heyecan ve mutluluk yaşatır. Allah tamamına erdirsin. Minik bebeğine sağlıkla kavuş inşallah. Sevgilerimle, çok öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :) çok teşekkür ederim güzel temennin için.
      Annem derdi anne olunca anlarsın diye daha bebiş doğmadan anlıyorum sanırım :)

      Sil
  5. Kolay gelsin, güle güle giy aldıklarını...:)

    YanıtlaSil
  6. Keşke bende Istanbul'a gelebilseydim bu tatilde, bir türlü fırsat olmadı. Güneşli günler öyle geçti gitti. Güle güle giyin aldıklarınızı :)

    YanıtlaSil
  7. Tatlımm nerede defacto pantolon onuda göremedim malum benimde almam lazım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yazıyı yazarken çamaşır makinasındaydı :))
      internet sayfasında da çok çeşit var bir bak, benimkinin linkini vereceğim ama sitede kopyalama engeli var (:
      http://www.defacto.com.tr/hamile-pantolon-342719

      Sil
  8. :) baktım canım güzel görünüyor likralıdır heralde değil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) en güzeli de o ben 38 beden aldım ama baya bir gider bu bana sonra da havalar düzelir elbiseye geçerim :)

      Sil
  9. Bende ondan endişeliyim acaba şimdi alsam ne kadar giyebilirim diye ? çok fazla hamile kıyafeti almak istemiyorum yaza kadar idare etsem yeter heralde sonra kısa taytlar falan idare ederim bende nasılsa çalışmıyorum ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooh çalışmıyorsan hiç boşu boşuna bir sürü şey alma ben mecbur aldım :((

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie