27 Ağustos 2015 Perşembe

L’Oréal Hayvan Deneylerini Bitirdi Mi?

Bazı markalar var ki 2-3 yıldır kapıdan içeri sokmuyorum. Malum hayvan testi yapmayan markaları kullanıyorum.

Dün gördüm ki Loreal artık test yapmayı bırakmış. Çin’de satış içinde farklı görüşmeler yapılıyormuş.


Siteden detaylı okuyabilirsiniz. İngilizce olduğu için çok çeviremedim. Ama hayırlı uğurlu olsun J Bu kararı almalarına çok sevindim. Darısı diğer markalarında başına diyelim J

Kaynak için tıklayın.

L’Oréal no longer tests on animals


L’Oréal no longer tests on animals



8 yorum :

  1. Herkes bu konuda duyarlı olmalı. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. Loreal bünyesinde çok fazla marka barındırıyor hayvan deneylerini bırakması yerinde bir karar olmuş. Aşağı yukarı 1 aydır bende cruelty free ürün kullanım kararı aldım bu haber sevindirici oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bir çok markanın üst markasıydı isabetli bir karar vermişler :)

      Sil
  3. süper işte buna çok sevindim..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie